"You're sort of beautiful" - "How hard did you hit your head?"

Jag hade tur igår. Med bion alltså. Jag brukar alltid hamna bredvid freaks eller hamna på den föreställningen där folk pratar och skrattar som mest - men här visade vi varandra hänsyn. Jag blev väldigt förvånad. Är det för att vi fans är väldigt passionerade över detta twilight-fenomen?

Och bion då? Klådde sin föregående film gjorde den med hästlängder! Jag gick in i salen utan några större förväntningar alls (tänkte att den förmodligen var lika kass som ettan), men jag satt där med ögonen klistrade mot skärmen i två timmar och gick ut från salen med världens lyckorus i kroppen! Den var underbar. Jag levde mig in i den totalt. Jag kände Bellas smärta när Edward lämnade henne. Jacobs frustration. Skådespelarna behöver fortfarande slipa på sina talanger lite, men eftersom filmen i sig var så bra så tänker jag inte klaga på det något mer.
Jacob Black. Edward Cullen. My oh my.
*Ryser av välbehag*

Jag vill se den igen. Buhu ;__;
Nu kommer jag bli helt besatt igen, precis som när jag läste första boken.


Kommentarer
Postat av: Kaisa

Haha. jag skulle säga detsamma om det inte vore för det faktum att jag inte orkar läsa dom där böckerna nå mer. Jag drar mig vidare till annat,

och väntar på nästa November. ^.~

2009-11-22 @ 21:46:14
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0