Test à la moi.

Snodde detta från Kaisa. En lång jäkla intervju-sak eller nåt.



Du heter
: Maria... tror jag.

Smeknamn: Jag vet inte om jag har några smeknamn riktigt. Folk får kalla mig vad de känner för.

Låt som när du är ledsen sörjer till: Det beror väl på vilken slags musik jag vill lyssna på när jag vill sörja. Men oftast blir det piano-musik eller låtar med fina texter.

Vad tror folk om dig? Precis samma saker som jag tror om mig själv!

Stämmer det? Vad stämmer?

Vad får du oftast komplimanger för? Jag brukar inte ta åt mig av folks komplimanger när jag väl får dom, så jag har inte lagt det på minnet. Sist var det dock mina ögon som fick sig en kommentar.

Vad säger du för att imponera på någon? "Min pappa är rik. Vill du hångla?" ... Skojar. Jag vet inte. Jag säger antagligen: Jag kommer aldrig kunna imponera på dig. Men du kan ju åtminstone låtsas bli lite impad?

Hur imponerar man på dig? Genom att vara rolig, smart och lite galen. Helst samtidigt.

Brukar du skratta för dig själv? Like everyday!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Thanks :)"

Var bor du? I Östersund - Sweden - Världen.

Trivs du där? Ja, det tror jag nog. Vill åka till lite andra ställen också dock. Bara för att.

Äger du några Converse? Jajjemen! En av mina käraste ägodelar.

Brukar du bli för full? En nykterist som blir full? Jo jag tackar ja. Säg till mig då den dagen kommer. Jag vill inte missa det.

Är du allergisk mot något? Mot allt jag inte tycker om.

Har du haft sex idag? HAHAHAHA! ... Nej, you sicko.

Nästa mål i ditt liv: Fixa mitt projektarbete, bli rik och åka tillbaka till Frankrike.

Hur svarar du i mobilen? "Hallå"

Vem ringde du senast? Min farmor ringde jag.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen? En massa saker, för jag har inte pratat med henne på typ ett år.

Antal timmar sömn inatt: 8 timmar.

Sov du ensam? Japp.. om inte katten räknas.

Brukar du komma i tid? Till skolan? Jovars.

När mår du bra? När jag slipper vara stressad.

När blev du fotad senast? Idag. Kaisa spammade på med bilder.

Hur känner du dig nu? Jag är grymt mätt efter middagen, jag är trött, rastlös och extremt sugen på choklad!

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, svart, svart, lite vitt, rött och grönt kanske.

Vad tycker du om fötter? Fula!

Vad saknar du? Pengar, människorna från Flers, och ja... pretty much it.

Hade du en bra kväll igår? Japp! Jag spenderade halva kvällen framför datorn och andra halvan framför en film med Kaisa.

Favoritdryck på morgonen: Mjölk, juice eller vatten.

Rakar du benen? Ja?

När brukar du oftast gå och lägga dig? Lov eller inte lov? På loven/helger: Alldeles för sent. Skola: Mellan elva och tolv.

Är du blyg? Ja... Extremt blyg.

Sysslar du med någon idrott? Jag går på gym då jag har tid. Tror inte det räknas riktigt.

Vill du hellre ha mail än brev? Jag gillar både och :)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njae, inte kärlek direkt.. Men intresse. Definitivt!

Har du spytt offentligt? Ja det har jag.

Är du nöjd med ditt liv? Njae, ibland.

Är du bortskämd? Euh... det tror jag nog att jag är tyvärr.

Vad gör du i morgon? Imorgon ska jag till tandläkaren och borra ;____;

Vad är det värsta du vet? Nästan för mycket.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? När jag har pengar - Alldeles för mycket.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Jag har inga kändisar som förebilder. Det är inte så bra det.

Vad längtar du till? Julafton, min födelsedag, Japan, den dagen jag åker tillbaka till Frankrike.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Japp!

Vad använder du för shampoo? Wella absolute blonde, eller head and shoulders.

Hur gammal är du: 17. (Again)

Du samlar på: Idolbilder? x'D

Gröna eller röda äppeln: Båda!

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Jag skriver hellre sms. Och då gör jag det till folk jag tycker om.

Gillar du golf? Moderatbandy.

Vilken tid gick du upp idag? Tio.

Har du sovit i din egna säng inatt? Jajjemen!

Har du strumpor på dig nu? Ja, ett par svarta strumpor. Mycket schööönt.

Är det okej att gråta? Okej? Ja. Skönt? Ja.

När grät du senast? När jag var i Paris.

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Jag skulle köpa en jävla massa saker, och sen skulle jag resa. Helt klart.

Bär du glasögon eller linser? Ett par svarta bågar bär jag. Men dom är inte äkta.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Absolut inte. Jag är inte ett fan av fashion victims.

När går du upp ur sängen en helgmorgon? Allt mellan 10-15.

Vill du gifta dig? Maybe.

Vill du ha barn? Hmm... Jag klarar inte av barn i längre stunder. Jag kanske lånar ett nån gång då och då.

Solar du ofta? Utomlands ja. Hemma regnar det bara.

Är du bra på att laga mat? Folk brukar säga det, men jag instämmer inte.

Är du flygrädd? Så inåt helvete!

Hur vig är du? Jag är ungefär lika rörlig som ett kylskåp.

Är du musikalisk? När jag sjunger låter jag som en förkyld dammsugare. När jag spelar instrument låter det ännu värre. Men jag gillar att sjunga ändå.

Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten. Eller hemgjord saft. Iskall.

Tror du på ett liv efter döden? Jag vill göra det.

Tycker du om sushi? Vanlig sushi är superbt gott!

Vad äter du helst när du ser på film? Godis, chips, morötter med dipp, eller frukt.

Bor dina föräldrar tillsammans? Jajjemen, och jag med dom.

Har du tandläkarskräck? Jag gillar inte käftis, nej.

Har du någon gång gråtit dej till sömns? Jag har gråtit tills jag blivit helt utmattad och somnat. Men jag har aldrig somnat gråtandes.

Biter du på naglarna? No no no no! BIG NO!

Senaste låt du hörde: 3 doors down - Landing in London

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Vilken söt bild maria =3



och BÖRJA TA ÅT DIG FÖR FAN >.<!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-27 @ 19:08:37
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

Lol. Synd att min näsa var ivägen bara.



Ta åt mig av lögner? Njae... Det känns inte riktigt rätt det.

2009-10-27 @ 19:15:48
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/
Postat av: ML

Hihihihi

Roande

2009-10-28 @ 02:35:47
URL: http://vagavagra.blogg.se/
Postat av: Maria

Micke: Tyckte du verkligen det?

2009-10-28 @ 14:17:15
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/
Postat av: ML

Ja men fan!

2009-10-28 @ 15:47:01
URL: http://vagavagra.blogg.se/
Postat av: Maria

Gör den du också :)

2009-10-29 @ 19:23:31
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0