Fredag.

Idag gick ettusen svenska kronor in på mitt konto. Ikväll ska jag se Michael Jackson's film This is it.
Och allt är bara sådär småmysigt som lov ska vara.
Jag har inte sett någon skymt av snö ännu (Vilket bara är ett stort jevla plus), och imorgon är det Halloween.
Jag tror jag ändrar min utklädnad från vampyr till knarkare istället - då jag för en stund sedan fick höra att jag såg ut som en sån.
Då behöver jag inte ha något speciellt på mig, det räcker med att låta bli att tvätta mig och sova på ett dygn! ^^
And the look is done!

Jag känner att jag varit extremt dålig på att uppdatera min blogg, trots att jag suttit vid datorn minst 9 timmar varje dag sen lovet började.
Jag antar att det inte är så intressant att läsa om msn-konversationer med gulliga fransmän... ;)
Jag ber om ursäkt om det är någon som vill att jag ska uppdatera oftare. S'cuse me.


Fast jag tar bristen på kommentarer som att folk egentligen inte bryr sig ett skvatt om jag uppdaterar eller inte.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Men du måste klä ut dig till vampyr!! =o

Tänderna!!! TÄNDERNA!!!

2009-10-30 @ 21:12:56
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

Men det kommer ju inte funka alls!

2009-10-30 @ 21:25:09
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/
Postat av: christina

du får 100 spänn om du köper new moon biljetter på ons när dom släppps och går utklädd till vampyr ända tills premiären! xD

2009-11-01 @ 12:56:17
URL: http://enbrutennagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0