Skogen stinker. Iaf blöt mossa.

Folket; Jag är tillbaka efter min sk. "fjällvandring" ... som inte alls utspelade sig i fjällen utan slutade i Bräcke. (Det är riktigt skrattretande...)
Jag är tillbaka efter tre dagar av ett rent helvete. Bräcke är: Bästa stället på jorden. Inte. Jag har inte haft någonting emot Bräcke förut, men nu efter den där vandringen vet jag inte om jag någonsin kommer vilja åka förbi där utan att bli påmind om de där tre dagarna. Jag får helt enkelt blunda tills vi åkt förbi när vi ska till Sundsvall nästa gång.
Jag har sovit i två iskalla tält, gått två mil med en 750 ton ryggsäck (inte då... men tung var den) på ryggen i blöt skogsterräng och blivit sjuk på kuppen.
Jag är fullkomligt utmattad och vill bara gå och sova.
Jag kan knappt gå för att det gör så jävla ont i ryggen och i höfterna och under fötterna. Mina höfter har fått blåmärken efter väskan och jag tror min hjärna har frusit ihop till en liten russinknöl. Vilket kan märkas på den första bilden med mössan där. Man ser tom hur äckligt mitt hår är. *ryser*

Före Efter

Vääääldigt
glad att få komma hem på efter-bilden där. Nyduschad och reeeeen!

***
Vet ni vad grädden på moset av detta inlägg är dock? Jag ska till att börja packa för inatt åker jag till Frankrike.
Jag hinner inte ens vara hemma och ta igen min förlorade sömn förrän jag ska åka igen. Behöver jag säga att jag inte är så speciellt peppad?
Ni ska bara veta hur mycket skolarbete det är jag kommer att missa, (svenska, engelska, matte, drama, projektarbete -_____-) och jag kommer missa TVÅ(!!!) IDOL-kvällar. Herreminje. Kommer jag överleva detta?

Iaf. Jag måste börja göra klart nu så jag inte sparar allt till sista stund.
Hejdå allihopa.
Hejdå Kaisa. Jag kommer sakna dig. <3

Love.





Kommentarer
Postat av: Ellen

Vad är väl Idol mot Frankrike? Det kan du alltid kolla på tv4 play när du kommer hem :D

2009-10-21 @ 10:32:29
URL: http://meretrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0