Fredag kväll. En dag kvar.

Jag var just ute och cyklade en sväng ner till min farmor för att dammsuga i hennes lägenhet.
På lillsjöskolan var det disco, och en massa sprang ner till pizzerian för att köpa godis. Det är precis som the good old days.
Men det var inte det jag tänkte skriva, utan jag tänkte skriva... FYFAN VAD IN I HELVETES-FISKMÅS KALLT DET ÄR UTE!!! Jag höll på att frysa fast på cykeln och blåsa bort... samtidigt.

Imorgon är det lördag. Jag börjar bli nervös. Tänk om jag gör bort mig.. tänk om han tycker att jag är en fjant. Och TÄNK om min frisyr plötsligt bestämde sig för att se konstig ut, eller om jag skulle vara helt röd i ansiktet, eller om jag inte får fram ett enda ord.
Man vet ju aldrig med mig.
Jag fick iaf en svart tuschpenna idag, så nu kan det skrivas på texthäftet.
Måste ladda kameran också.

Jag hoppas söndag går segt som satan. Jag vill inte åka till fjällen ;___;

Kommentarer
Postat av: Kaisa

ja, visst är det kallt? ;_;

och i helgen.. (vilket är nu) sa dom att det skulle bli snö!

sob

jag ser ingen snö dock~

2009-10-03 @ 17:12:51
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

Jo, nu finns det snö ;__;

2009-10-04 @ 11:48:14
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0