Kärleken förändrar allt, du har öppnat mina ögon.... blu blu blu blu bluuu~

Jag var på dans igår. Av en simpel anledning. Jag älskar Jens.
Jag och Kaisa var de enda besökarna under 50 år på hela kvällen (förutom ett eller annat snusko) ... och det var smått komiskt.
Jag fick träffa Jens i alla fall! Han skrev på mitt texthäfte, stod och pratade med mig en stund, jag fick två kramar och fick ta ett foto på'n.
Jag kan lägga upp det senare när jag inte har så fasansfullt mycket att göra. Packa, packa, packa, packaaaaaaa~

Jag ville bara säga att jag sa till Jens "Jag kom hit för din skull ikväll", varpå han ger mig världens smile och säger "men tack! Det känns roligt att höra, jag uppskattar det verkligen"
Och att han verkligen var så mycket snyggare på riktigt. Gud.. det är en under att jag fan vågade prata överhuvudtaget.


- Hej... kan du skriva på min skiva? *nervöst jäkla vrak*
- Ja, absolut! Har du en penna?
- Eh aaa... ska ta fram skivan också.
*plockar*
- Åh, du har köpt MIN skiva! En av dom i världen som faktiskt har gjort det
- Ja, och den är jättebra, verkligen super.
- Tack så himla mycket, det värmer.


Blu blu, ja, det här var väl väldigt skoj va?

Nu ska jag packa till fjällen och till frankrike. Och jag kommer nog inte ha tid att skriva mer innan jag åker till båda ställena, eftersom jag kommer hem från fjällen på onsdag kväll, och åker till frankrike några timmar efter.
Vi får se hur mycket jag har att stå i när jag kommer hem, annars säger jag såhär.

Hejdå allihopa.
Jag kommer sakna dig som satan Kaisa. Men jag kommer tillbaka. Hoppas jag. *kramar*
I love you all.
Önska mig lycka till.

*insert picture of Jens*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0