"It's creepy, isn't it?" "A litttle bit..." "I mean, she's so old..."

Allt blev verkligen mycket bättre igår, precis som jag hade förväntat mig.
Vi såg Step brothers (jag skrattade nästan ihjäl mig), och 17 again.
Och nu tänker ni säkert allihopa "ZAC EFRON, ÄR DU SERIÖS ELLER?! -____-" ... och det tänkte faktiskt jag också när Kaisa skaffade filmen. Jag sa ärligt talat i början "fan vad jag känner mig töntig".
Ända sedan jag gjorde misstaget att titta på High school musical så har jag tyckt att Zac Efron har varit en talanglös fjolla. Men min uppfattning ändrades redan en kvart in i filmen. Det är alltid så med mig, med vad det än är. Haha. 
Iaf! 17 again var så jävla rolig att jag har svårt att komma på nånting annat att säga än det. Och jag tycker numera att Zac Efron inte är en talanglös fjolla.
Herregud, jag trodde aldrig att dagen jag skulle säga det skulle inträffa.



*
*
*



När julen kommer vill jag ha den här katten i julklapp.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

I totally agree!!! It's so weird x'D

Och jag kunde inte sluta skratta, för jag tänkte på precis samma sak när du sa "fan vad jag känner mig töntig". VI kunde lika gärna ha kollat på HSM liksom, HAHA. åh, vad roligt det var.

Men han kan skådespela.

Fan vilket ego han ska ha.



Ja, den där katten är så söt.

Det bästa är nästan i slutet. Bara pga tassen.

2009-09-06 @ 18:52:01
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: ML

Haha, vilket miffo!

2009-09-07 @ 17:07:49
URL: http://vagavagra.blogg.se/
Postat av: Maria

Kaisa: Men att kolla på HSM, det gör jag inte om.

Det var ju först i början som jag garvade, du vet på basketplanen. THAT WAS SO GAY!!!

Ja, att se bra ut OCH kunna skådespela.. och dessutom ha en vacker tjej, det måste göra en hel del för självförtoendet det!



Ja, det är som att den säger "Sluta filma, det här är min kartong"



Micke: Zac eller katten? :P

2009-09-07 @ 17:24:46
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0