Lemon no Tokimeko... Nej Rosina, du är fan inte bra.



Vilket freak. Vad mer ska jag säga förutom det?

Jag skulle ALDRIG ställa upp i IDOL och sjunga en låt från en animé med en tillgjord "japansk flicka" röst.
Inte för att jag någonsin skulle ställa upp i IDOL överhuvudtaget, men ni fattar vad jag menar...
Det som var mest lol med det här klippet får man tyvärr inte se, men Anders Bagge säger "Hej jag heter Anders" på japanska, och hon svarar "Trevligt att träffas, jag heter Rosina"
Och det var så jävla tard så jag var på väg att spy.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

....o.o



jag vet inte vad jag ska säga riktigt.



jag är inte en tard iaf. det vet jag med säkerhet nu. Det där!! det där är en tard!



måste dock kommentera att hennes röst var spot on! =P

2009-09-17 @ 18:53:19
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

Och ändå sägs det så.

Vi är inga tards... iaf inte om vi ska jämföras med såna där.

Är det sådär folk tror att vi är för att vi gillar Japan? X'D

För då garvar jag.

2009-09-19 @ 12:19:50
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0