Mola? japp... Jag längtar till lördag. Snälla.

Nicklas åkte ur IDOL igår. *gråter ögonen ur mig*

Istället ska jag koncentrera mig på allt skit jag ska göra nu. Skola hit och skola dit skit. Jag förstår inte hur det plötsligt kunde bli så mycket jobb. Väntade dom med allting vi inte gjorde i ettan och tvåan till trean istället? För det är definitivt inte schysst.
Eller ska trean vara såhär jobbig?
Mitt projektarbete ska förresten handla om Frankrike. Undra hur fan detta ska gå.


Ge mig en tidsmaskin tack.

På lördag ska jag få min Jens-skiva signerad. Det är iallafall något positivt.


Det här inlägget måste vara det mest random-inlägget jag skrivit någon gång. Sorry. Min hjärna är överhettad.


Kommentarer
Postat av: Kaisa

Gjorde han?



Asch.

Men du vet ju idols historia. Dom som kommer långt försvinner så småning om.

Iofs hör man inte så mycket av dom som försvinner innan tävlingen dragit igång heller~

Men han kanske joinar ett dansband~

2009-09-29 @ 21:40:45
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: ML

Det är så synd om dig Esse!

Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol Idol

Eller man kanske ska säga Idiot? ;)

När bär det av till baguette-landet?

2009-09-30 @ 15:16:51
URL: http://vagavagra.blogg.se/
Postat av: Maria

Kaisa: Ja, det gjorde han. Det svenska folket går fan inte att lita på det minsta. Det är flera stycken som jag kan säga är mycket sämre än Nicklas.

Han borde ju föfan ha kunnat komma med i den riktiga finalen.



Micke: Ofta du tycker det också!

Idiot är jag född och som idiot ska jag dö :)

På Torsdag till veckan. Eller snarare, fredag natt. Alltså, klockan 02.00 går bussen till Skavsta. Fast det visste du väl redan nu?

2009-10-02 @ 16:06:15
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0