Och så var det det här med mitt immunförsvar...

Jag får ingen luft när jag andas och det känns som att jag sväljer rakblad. Bihålorna är igentäppta och så svullna att man kan tro att jag går på en kortison-behandling och mitt huvud är så tungt och värkande att jag knappt orkar hålla det uppe.

... Jag har med andra ord blivit "sjuk". En förkylning är inte en sjukdom, det är ett tillstånd har jag fått höra.
Jag är bara så glad att jag inte drabbades utav Grissjukan. För då vet jag inte vad jag hade gjort ^^;;
Hur länge brukar man vara förkyld?

***
Nu är Kaisa på väg till Rom. Lycka till till henne borta i Maffialandet.
Jag har Simon till min tjänst här i Sverige. Han får underhålla mig i en vecka. Vi får se hur länge han orkar det. 
 

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Jag hatar att vara förkyld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0