Sann lycka är inte att vakna upp och veta att det är fredag. Och då har det gått långt.

Jag vaknade... och så var den här dagen förstörd.


Nedå, men det känns nästan så. Regn, kyla... bara höst. Och jag är så fruktansvärt less på det här nu, fast det knappt har börjat. Hur ska jag klara vintern?
Igår var det 20 grader varmt och jag var lycklig.
Idag är allt bara grått, blött och tråkigt och jag är... inte lycklig.

Om någon kunde ge mig en flygbiljett snarast möjligt till ett land där det är varmt 24/7 så skulle jag gladeligen tacka och ta emot.


Jag är fast i skolan i tre timmar till.
Gud bevare min själ.


Kommentarer
Postat av: Kaisa

well well well.

Du klarar dig säkerligen, eftersom du överlevt 17 vintrar hittills~

Jag är bara glad att det är ljust när jag vaknar på morgonen. So far so good.

2009-09-04 @ 14:12:30
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

Man jag hatar vintern.

2009-09-05 @ 16:32:58
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0