Ge mig blommor och choklaaad så blir jag genast jätteglaaad!

Det är alltid gulligt att ge presenter till sina idoler, eller hur? :)
Gulliga och klichéiga presenter, som nallar, blommor, tröjor, godis, skivor, fanböcker, är ju alltid kul att ge bort, men ibland kan nog fans tycka att det börjar bli lite tråkigt att alla ger bort samma saker och då gå ett steg längre, men då kan det gå liiite för långt istället...  då undrar jag - är det verkligen fans, eller är det bara fullblodiga psykopater?
Jag skulle vilja vara lite originell om jag fick chansen att ge bort någonting, som det här exemplet: Zac Efron fick 10$ i ett kuvert tillsammans med en lapp av en tjej en gång. "Eftersom du inte kan gå ut utan att bli igenkänd så får du 10$ av mig att beställa pizza för istället."

Psykopatbeteende då:


- Danny fick en riktigt stor morot utanför sitt hus med en lapp det stod "HAHA HAHA HAHA HAHA HAHA" på.
- Erik Segerstedt har fått köksgrejer av sina fans, bland annat köksknivar.

***
What are you gonna say liksom?

Är det okej att ge presenter till sina idoler, oavsett vad det är? Vad är egentligen en lämplig grej att ge till sin idol?



Kommentarer
Postat av: Kaisa

Här har du en bra och icke-creepy present:



fruktkorg.



skittråkigt och bra.



Då blir man iaf inte utfrågad av polisen eller nåt.

=p

2009-09-12 @ 19:59:27
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

Oj vad ihågkommen man ska bli då...

2009-09-12 @ 20:29:03
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/
Postat av: Kaisa

petitesser

2009-09-13 @ 15:24:02
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0