Hissa och dissa.

Och min hissa-dissa lista fortsätter. Jag kände att det kunde vara lite roligt att skriva listor som omväxling.

Maria hissar:
- Zac Efron!!! X'D
- Mina nya bokmärken jag fick av Kaisa idag.
- Böcker som man kan sträckläsa för att dom är så jävla bra.
(Twilight, The book thief, Battle Royale...)
- Björnbärsdryck.
- Känslan som infinner sig efter ett träningspass.
- Drömmar. När dom är bra det vill säga.

Maria dissar:
- När klockan ringer för tidigt på morgonen.
- Att köpa presenter till folk. Det är inte det att jag hatar själva grejen att köpa presenter, jag blir bara så jävla rädd att personen inte gillar det den får.
- Att vilja ha ny musik och böcker, men inte hitta någonting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0