Back in blaack! *häftigt gitarr riff*

Minna-san I'm back!!! ^_^ ... Or am I? >:)
Jag ser både för och nackdelar med att blogga. Vilka röstar för att jag ska fortsätta? :A

Kan annars tillägga att min rygg och nacke har varit med om bättre dagar. Nuförtiden kan jag inte ens sträcka ut min nacke utan att det knäpper och har sig, och spänner som tusan ända ner i ryggen på mig. Ungefär som att jag kommer krympa ihop och bli en meter lång snart. Typ som att mina muskler bara: "Sluuuurp!" *drar ihop sig*
Nje all datorsittning i obekväma ställningar kanske ska bytas ut mot dagliga promenader och stretching. Låter ju liksom lite hälsosammare och mer "jag-är-chic-för-jag-tränar-HA!"
... Ähmen allvarligt. Jag har inte jobbat på två veckor. Tristessen tar överhand. Min hjärna är gröt och jag har tappat min skrivförmåga. Sort of.
Sen att alla har börjat skolan, men att jag ska inte dit igen känns bara märkligt. Och jag tycker att alla måste anteckna detta. Så intressesmurfen har något att göra han med.

Kommentarer
Postat av: eine

Sv:

Men vafan Maria xD TjyvläsarN~<3 Nej men vad roligt! Bloggar är till för att läsas liksom. Kul att någon uppskattar det :'3 REALLY!

2010-08-25 @ 12:40:11
URL: http://falseadvertising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0