Lördag - Melodifestivalen 2010.

Melodifestivalen 2010 har precis startat. Jag har aldrig varit ett fan av detta fenomen, utan tycker endast att kvaliten på bidragen blir sämre år för år. 


Vad tycker ni? Är melodifestivalen någonting att lägga energi på? Gillar jag någonsin ett bidrag så går det aldrig vidare... Börjar störa mig lite på det. 
Malena vann förra året med sin extremt dåliga låt La voix! Borde inte det säga lite om vad svenska folket har för smak egentligen?

----
EDIT!

"Gillar jag någonsin ett bidrag så går det aldrig vidare... Börjar störa mig lite på det." Jag tar tillbaka det!
För första gången någonsin i historien gick ett bidrag som jag faktiskt gillade vidare direkt till globen! :D Äntligen lite vett i svenska folket. 
Salem Al Fakir med sin låt Keep on walking fick mig att dra på smilbanden rejält. Sjukt mysig låt från en sjukt mysig kille. Hans kanske mest kända låt good song är en riktig feelgood låt!


Håltagningen gick bra förresten! Jag lägger upp bilder på både mitt och Kaisa's resultat så fort jag kan, men nu ska jag slappa järnet i soffan med godis och läsk och avnjuta denna lördag kväll. Supernatural i massor står på schemat tror jag. 

Ha en bra kväll alla! :)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Tobias

yes helgen har varit bra :D själv då?

2010-02-07 @ 00:20:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Erika

Salem var bäst igår.

Skönt att inte Ekborg gick vidare, jag var nästan rädd att det skulle bli en ny "la voix" där med operablandningen, hehe!

2010-02-07 @ 19:23:44
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0