Söndag - new songs.

Eftersom den förra låten tydligen var för lätt att gissa så ger jag er några svårare här;


"Har inte hittat ett sätt att döda mig än
Ögonen brinner med stingande svett
Verkar som att varje väg leder mig till ingenstans
Barn och fru, hushåll djur
Gröna armén var inget säkert vad
Kulorna skriker till mig från någonstans"
"Jag är hemma igen, jag vann kriget, och nu är jag bakom din dörr. Jag försökte så hårt att lyda lagen, och se meningen med det här.
Kommer du ihåg mig? Före kriget, jag är mannen som bodde bredvid för läääänge sen!

Som du kan se, när du tittar på mig, jag är bitar av vad jag brukade vara. Det är lättare när du inte ser att jag står på mina egna ben, jag är längre när jag sitter stilla, du frågar om alla mina drömmar är uppfyllda.
Dom gjorde mig ett hjärta av stål, sorten som kulor inte kan se, jaaaaaa!

Inget är vad det brukar vara, jag är en kopia, jag är en kopia, tomt skal inom mig, jag är inte mig själv jag är en kopia av mig..."



Söndagsunderhållningen är på topp. God, ge mig ett ämne att skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0