Söndag - Twit twit

Gott folk, jag kom plötsligt ihåg att att jag äger ett twitter-account. Jaredsjerk heter jag.
Bara så ni vet liksom.


"Jag är en cowboy, på en stålhäst jag rider
Jag är efterlyst - död eller levande
När jag går dessa gator med en laddad sexsträngare på ryggen, så jag spelar för överlevnad, för jag kanske inte kommer tillbaka...

Jag har varit överallt
Fortfarande står jag kvar
Jag har sett miljoner ansikten
Och jag har rockat dom alla!"

Texter kan bli så oerhört förstörda av svenska. Jag och Simon satt och fulade oss och skrattade ihjäl oss när vi kom fram till denna.
Kan ni gissa låten?

Kommentarer
Postat av: Kaisa

haha. skojar du eller? det är väl självklart =P



tweetar du nu? =) najs

2010-02-14 @ 19:03:01
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0