Torsdag - Snö överjävla allt.

Godkväll allihopa! Har ni haft en bra dag? Jag är irriterad till tusen just nu, men annars har dagen varit bra men lite utmattande. Jag var på skolan hos ungarna från 8-16. Jag har haft en halvtimmes rast på hela dagen och på den rasten satt vi i personalrummet. Jag hade sett framemot en kopp med varm choklad hela morgonen och när det väl blev rast så skyndade jag mig att fixa en kopp i maskinen... trodde jag. Jag råkade trycka på fel så jag fick kaffechoklad istället för choklad med mjölk. Åh, jag blev så besviken. Anyway, det var ganska så chill med dill ändå att sitta i en fåtölj och smutta på denna smått beska dryck. Jag hade iaf god utsikt, heeheeee. (Kaisa fattar vad jag menar!)

Dagens andra händelser:

- Jag har varit med om att dissekera ett piano. Det var ganska intressant, jag har aldrig tänkt på hur ett piano ser ut inuti. Visserligen handlar väl det mycket om logiskt tänkande, men för att vara ärlig har jag aldrig varit speciellt duktig på det ändå... Heh. 
- Jag har varit ute i snön och busat. Jag säger bara - spring inte runt i en fjällräven jacka och täckbyxor så länge du inte vill förvandlas till en våt fläck på marken. Just a good advice. Jag fick dessutom snö i hela jävla jackan, så jag var rätt blöt när jag kom in. 
- Jag har rättat matte och svenska igen, samt försökt lära ut det lite förvrirrande böjningssättet på vissa adjektiv.
Liten, mindre, minst och gammal, äldre, äldst osv. Ni fattar ni fattar.
- Ungarna har i princip slagits för att få min uppmärksamhet.   
- Jag har fått teckningar och en massa skratt. Gud vad det är härligt att leva ibland. Iaf ett tag... Åh, jag orkar inte bråka, jag gör fan inte det. Men ändå händer det. 


Hahaha, jag älskar ögat till höger!

Det här är antagligen olagligt som fan, men jag lägger upp en bild på gullungarna iaf. 
Döda mig den som vill.

Kommentarer
Postat av: Tobias

tack :D

2010-02-04 @ 20:59:46
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Before29

haha dåså då har du tid på dig hahaa

2010-02-04 @ 21:37:12
URL: http://lineen.blogg.se/
Postat av: Kaisa

HAHAHA! hoppas inte föräldrarna googlar dig nu då. =P dom brukar göra det.. föräldrar.

2010-02-04 @ 22:17:10
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0