Awesomeness in its purest form.

Jag kom på att det helt klart är värt 416 kronor för att få mina kära böcker hem till brevlådan. Dock kanske inte alla på samma gång. Men det är inget snack om saken! Jag ska bara spara ihop lite mer pengar först, and then they're mine forever!
Tänkte jag skulle vänta med novellerna eftersom Kaisa redan beställt dom och skulle dela med sig sa hon. Enligt mig är därför de officiella böckerna helt klart viktigare när jag nu måste tvingas välja.
Men som den äkta nörd jag är så kommer alla att finnas i min ägo inom en viss framtid. 


Bevis på att jag är nörd; och även höjden av min nördighet:

Jag skrev in Jared's namn på urbandictionary


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0