Bahaa!

Jag har ett konstaterande att tillkännage; den här onyttiga veckan är på väg att ta livet av mig. Jag har enorma humörsvängningar, huvudvärk och en svullen mage. 
Idag har jag fått i mig: O'boy, 1 liter coca cola, en stor stripes, pannkaka med nutella på, fransk nougat, menthos och det som var kvar av mina cheeseballz sen förra helgen.
Jag sover sammanlagt fyra timmar per natt och lever bara på socker i stort sett. Det har bara gått tre dagar, och det är det som är det värsta. Det är fyra dagar kvar, och under dom fyra dagarna ska jag dessutom vara pigg nog för att fira min födelsedag. Är det möjligt?  

Jag vet att det är självvalt, och att det är ett arbete som jag måste genomföra, men det känns så jobbigt. Jag är glad att vi inte valde att göra två veckor som vi först hade tänkt... jag undrar hur sockerberoende jag hade hunnit bli under den här tiden. Jag vet att det kommer att dröja ett tag innan jag går och köper choklad och läsk igen efter att den här veckan är avslutad.
Jag längtar efter sallad och träning.  


***

Hursomhelst så hade jag en oerhört rolig kväll kväll! Jag och Simon satt inne på mitt rum och hittade på en massa nya "alla barnen" skämt. Herregud, jag har har skrattat så mycket att jag förmodligen kommer ha träningsvärk i magen imorgon när jag vaknar. *gillar*

Kommentarer
Postat av: Kaisa

omg, jag fattar inte att du klarar detta!!! totally frickin awesome.

Hoppas du är pigg nog på lördag x'D

2010-01-14 @ 17:52:05
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0