"I knew a lady who came from Duluth, she got bit by a dog with a rabid tooth"

Dagen har varit fantastisk! Jag åkte iväg till stan med Kaisa imorse för att inhandla en ny hoodie till mig själv och och att gå runt och titta lite bara. Det var ett bra tag sen vi träffades sist, så det kändes väldigt viktigt att få det gjort. Och det blev kanon!
Jag är flera hundra fattigare, men mätt och belåten så det spelar ingen roll! Fick mig en supersnygg hoodie på carlings (bild kommer senare), två t-shirts och nytt stärkande nagellack och så saltvattenspray till håret.
Vi fikade på tehuset och gick runt bland alla affärer och kikade. En riktig mysdag i den norrländska krispigheten. Den kalla luften som borrar sig ner i lungorna. Precis vad jag behövde! 


Och när jag kom hem så försonades jag med en som jag trodde mig inte var kompis med längre. Hur awesome tror ni inte det var då? :D
Nu längtar jag ännu mer efter sommaren efter detta.



Kvällens planer? AWESOME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0