Jada

Ursäkta min frånvaro. Jag har idétorka och dessutom varken tid eller egentligen lust att uppdatera bloggen. Jag gör iaf världens roligaste grej nu. Jag håller på att föra över det viktigaste från den stationära datorn till min alldeles sprillans nya födelsedagspresent - den bärbara datorn. 
Det kommer ta ungefär 47 miljoner år innan allting är klart, men det är värt det!
Micke har beställt en trådlös router som ska kopplas in någon dag framöver och då är det bra att vara förberedd liksom.
Totalt ligger min användare på 180 GB... jag förstår verkligen inte vart allt kommer ifrån - jag tror det är all musik som tar upp plats. Men musik går inte att ta bort! Det har tagit mig drygt tre år att samla ihop min musikmapp, just för att det endast ligger sån musik som jag älskar att lyssna på ligger i den.
Dock är det mest Spotify som gäller för min del nu, men ändå. Musik kan man aldrig få för mycket av.




Lagt till en ny låt till min mys-spotify-lista. From me to you I present Brendan James - Hero's song.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0