My name is hell. Go to hell.

Ja det är fortfarande sant, precis som jag sa för tre timmar sedan. Du är tamejfan för snygg för mig.
Jag ska slappa järnet ikväll med mina nya produkter, lyssna på lite skön musik och dricka mer.
Jag inhandlade lite nya saker idag. Jag köpte bland annat ett "repair-serum" från Björn Axén. Jag ska ge den ett försök och se om den kan göra någonting åt mina torra och fula hårtoppar.  Och så köpte jag även en duschcréme som luktade ljuvligt gott! Jag vill använda den nu.
Pappa köpte en mascara till mig och så fick jag en "hur man lägger ögonskugga snyggt guide" på Ica MAXI av en tjej som hette Johanna, och hon var väldigt kunnig. Jag har äntligen lärt mig (tror jag) hur man lägger en perfekt skugga som inte ser så översminkad ut, för det är verkligen inte syftet med smink. Det går för sig när det vankas fest, men inte när man ska till skolan en måndagmorgon. Jag känner att det här inlägget blev lite fjortis nu... geeeh ^^;;

Okej, så för att jämna ut det lite - Min näsa börjar se ut som folk igen, men den gör fortfarande svinont och det har bildats någon slags knöl på näsbenet. Känns helskumt. 


Och George Clooney har slagit sig tillrätta i Brunflo. Hahaha, det är lite roligt! Väldigt coolt att GEORGE CLOONEY av alla människor infinner sig i Östersund för att spela in en film, och har dessutom fått låna 16 stycker skotrar som han ska åka omkring på under tiden han är. Det är bara att gratulera. 


I helgen kommer jag behöva lite hjälp med massa program till min lilla Japansåg (datorn alltså) Någon frivillig?

Kommentarer
Postat av: Kaisa

är han redan i Brunflo? jag trodde det var... sen =O

I like him =)



Japansåg? o.o Please don't tell me you named him Japansåg. o.o

2010-01-21 @ 21:23:42
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

Inte jag, det var Micke. Något mer du ville klaga på när du ändå var i farten?

2010-01-21 @ 22:55:37
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/
Postat av: Kaisa

well.. I don't like ketchup?

2010-01-21 @ 23:15:19
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

...

2010-01-22 @ 07:32:35
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0