Projektarbete första dagen. Jag spyr.

Veckan som "Siddy slacker" har börjat sin resa. Den här veckan är det inte tillåtet att förtära någonting som är nyttigt. Den här veckan ska bestå av frosseri i onyttiga saker såsom socker och fett i obehagliga mängder. Det är inte tillåtet att träna och heller inte att sova som folk.
Nästa vecka byter vi taktik. Nästa vecka får vi endast förtära nyttiga saker, vara hurtbullar och sova antal rekommenderade timmar per natt. 

Frågeställningar: Hur mår kroppen och huvudet egentligen av att missköta/sköta sin kropp? Vilka skillnader märker omgivningen av respektive vecka? Och vad märker vi själva? Rent psykiskt och fysiskt menat. 
Ungefär så ser det ut nu.

Iaf! Jag laddade upp med två koppar kaffe till frukost. Det var ett dåligt beslut. Jag mår illa fortfarande och är skakis i hela kroppen. Att inte vara van vid att dricka kaffe och sen bara bälja i sig är inte direkt drömmen. 
Vi fick matersättning utav skolan för att kunna leva på äckelmat den här veckan. 
500 spänn rikare, men tyvärr också mer illamående rikare.
Lunchen bestod av inhandlad mat från Sibylla. Strips och coca cola. 

Jag mår illa.

 


Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha vilket udda projektarbete! Låter lite konstigt att ni ska äta skräpmat och missköta er under en veckas tid för att sedan sköta er veckan efter. :D

2010-01-11 @ 13:45:32
URL: http://meretrix.blogg.se/
Postat av: Kaisa

haha x'D vänta.. betyder det att du måste gå och lägga dig nio varje dag nästa vecka typ?

vad jobbigt!!



lycka till.

2010-01-11 @ 16:15:48
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja vi ska ju se vilka förändringar det blir, och vi börjar få ont om tid så det blir bara en vecka.

Ungefär som "du är vad du äter", fast i miniatyrform.



... Nej Kaisa det sa jag inte. Men jag kommer inte lägga mig klockan tolv.

2010-01-11 @ 18:08:44
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/
Postat av: Kaisa

Hälsosamma människor går och lägger sig nio =P

2010-01-11 @ 20:15:39
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0