Thanksie thanksie.

Jag hade en superbra födelsedag med mycket presenter och skoj! Jag tackar alla berörda människor för presenter, gratulationer, underbart sällskap och skjuts hem mitt i natten. Det hade inte kunnat bli bättre så mycket bättre.
Malin stylade upp mig till oigenkännlighet, och ändå så är på det sättet jag vill se ut numera. Det var verkligen dösnyggt!

* Det är inte varje dag dom sjunger "ja må han leva" för en på krogen, hahaha!

Bilder från krogen och på presenter kommer senare. Just nu orkar jag inte lägga upp någonting, jag ska bara ligga och äta chips i soffan idag.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

haha, "han"... eller sjunger man det oavsett?.. o.o



... förlåt, jag blir fan hypnotiserad av din banner... JESUS! x'D

2010-01-17 @ 17:29:36
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0