Välkommen till sidan som sprider sig fortare än klamydia på en tysk bordell.

Hela min lördag är förstörd. Jag sov för länge och dagen är borta. Varför händer detta varje helg? Borde inte kroppen vara vid att kliva upp klockan sju varenda morgon måndag-fredag? Jag förstår faktiskt inte.


Jag sitter och roar mig med att läsa roliga, felskickade sms på en sida, och det är grymt kul!
Den går alltså ut på att man från början skulle skicka sms till exempelvis sin pojkvän, och så kommer det till mamma istället. 
Det kan få sjukt pinsamma följder. 

Ett exempel:

"Till: En kille i skolan
Sms: Jag har hört att du är lesbisk. Jag vet inte om jag är det. Kan jag få prata med dig?
Svar: Hahaha felskickat.

Förklaring: Skulle skicka till en tjej i skolan som det ryktades om att hon var lebb. Skickade till skolans absolut jobbigaste kille som spred det här i skolan och det blev ännu jobbigare för mig att få reda på hur det låg till."

Hahahaha det är lika underbart som tjuvlyssnat. 


Har NI någon gång skickat fel sms och till vem?

Kommentarer
Postat av: Kaisa

omg x'D lmao.

jag skickar fel lite då och då. Till dig t.ex =P

2010-01-23 @ 15:01:31
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

Och du de fortsätter, det är så jävla roligt att det fan inte är sant!



Hahaha, men det var ju inge kul det sms:et.

2010-01-23 @ 16:32:54
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0