Paow, paow, paow!

Jag är vettskrämd. Jag tänker aldrig kolla på skräckfilm igen. Aldrig. ALDRIG SÄGER JAG!
AAAAAAAAAAAAAAAAALDRIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!! Åtminstone inte såna som får hjärtat att åka upp i halsgropen på en och gör så att man nästan kissar på sig. För det suger. Jag kände paniken stiga i bröstet på mig för varje sekund. Jag dog lite inombords.
... Eller nåt sånt.
Jag är glad att det är över. 


***
Från det ena till det andra så har jag spenderat fem timmar på mitt jobb idag med att göra absolut ingenting. När semestern är slut så har alla föräldrar och barn plöstligt bestämt sig för att försvinna i tomma intet. Poff liksom! (jag antar att det beror på skola och jobb, men håll mig sysselsatt for cryin' out loud!)
Sammanlagt har det varit 6 barn på stället. Och så jag och Roger.
Vi städade lekborgen (äckligt I tell you, äckligt), och sen har jag och Simmebimme spelat Airhockey, pingis, och skjutit skumgummibollar på varandra. Jag förlorade Airhockeyn och det innebar att jag blev tvungen att bjuda på glass. 
Ska jobba imorgon också. Det är bra att få extra pengar. [HAHA BLOGRAPED!!!]


På vägen hem såg jag en obscen rosa panther.

 

 

enough said. Mari out.


Kommentarer
Postat av: Maxie

Haha, t.o.m jag började undra: vad exakt är blograpen och vart slutar den? x'D Men sen kom jag på att det var jag...

2010-09-08 @ 11:45:10
URL: http://maxiemagyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0