Nande x Dame!

Att vara en Johnny's fangirl är så mycket mer än att tycka om vissa låtar med EN grupp och skrika "KAWAJJJJJJJJJJJJ!!!!!!" för full hals så fort de ser en bild av den söta popidolen.
Det är en livsstil.
Det finns de som inte kan leva ett normalt liv, vars hus är ett fullt Johnny's imperium. ALLT är Johnny's.
Lyckligtvis har jag inte kommit till den fasen (för jag bor inte i Japan, och har begränsade tillgångar.)
annars hade jag säkert varit likadan.
Faktum är att när jag är nere, eller har tråkigt, så räcker det med att titta på något som innehåller Johnny's (Tro mig, jag har mycket), lyssna på låtar, eller bara att stirra på NewS för att bli glad igen. Och totalt ha glömt bort tid och rum.
Jag älskar verkligen Johnny's Entertainment och kan inte ens tänka mig ett liv utan fandomen.
Det är därför jag är så trött på alla jävla fejkfans som finns lite överallt.
De som inte bryr sig om andra människor, tror att dom vet allt och hävdar "Men vadå, jag bara äääälskar dom hihihihihi" och har i själva verket hört tre låtar.
Och de som säger "AAAAAAH, HAN ÄR SÅ KAWAIIG!!!!! <33333333333333<<<333333<<33<333"
Kawaiig? -.- WTF? Det är inte ens ett ord. Sluta använd det! image60

Så jag tycker att alla fejkfans kan sluta förpesta Johnny's världen med sin existens och hitta något annat att syssla med.
Eller bli en riktig fangirl och fatta vad DET innebär.

Tack för mig.
Nu går jag och tillber mina gudar om att deras skiva kommer rula arseimage61

P.S : Imorgon kommer min blogg bli ... mycket fangirlig. :'3
Ryo blir 23 x'D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0