Måndag

Storsjöbadet gott folk. Det är där ni kommer hitta mig de tre kommande veckorna. Kom förbi och säg hej vetja!
Jag vaknade trött som döden imorse, jag kan inte komma ihåg när jag sist var så trött som jag var. Haah~
Men jag tog mig till badet och blev presenterad för allihopa. Min handledare var inte på plats idag så jag fick följa med två andra tjejer. Och hör på fan! Jag fick vara med på simskola! Och inte bara en, utan tre stycken! TRE! Varför hade ingen sagt att jag skulle ta med mig dusch-grejer och sånt? Jag hade tänkt mig att jag liksom skulle vara... badvakt och städpersonal och sånt, för någon annan information hade jag inte fått. oo Men neejdå.
I tre timmar var jag alltså omringad av barn i en bassäng varm som helvetet. Oj vad jag kände mig snygg med baddräkt. -___-
Jag har fått helt okej tider - verkar det som iaf, så jag kanske står ut i tre veckor. Det är seriöst varmt som satan där! Det har jag aldrig tänkt på.

En sak som var lite kul dock var att första simskole-klassen hade två av sina lärare med sig.. Och båda dom lärarna har jag haft! Och båda kom ihåg mig! ^.^ Så jodå, lite trevligt var det allt.

Simskola, spolning i duscharna och torkning av äckliga bord har jag alltså sysslat med idag. Jag känner mig så himla fräsch.. not. Russin-fingrar har jag också, och förmodligen kommer jag få äckliga infektioner i fötterna. Myysigt.

Fan vilket härligt väder det är idag förresten! (Säger jag till alla som inte märkt det) Jag sa senast igår emot Antoine när han sa att vi skulle få bra väder.. Jag skulle vilja se hans min idag ^^;;
Jag längtar till sommaren!
Och sugen på glass är jag också.



Firar med lite Weezer. It's a cool song.

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0