If I wrote you a love note and made you smile with every word I wrote (what would you do?)

Jag har absolut ingenting att göra! Det är ganska lätt att fatta om man skriver blogg klockan halv ett på natten.
Jag klev upp alldeles för sent idag så jag är inte trött. Egentligen skulle jag behöva sova, och det med samma, men kan man tvinga sig själv att somna? Nej, det är svårt.

Satt och stirrade på Erik och Mackan på sexan medan jag käkade upp resterna av mina chips.
Enligt mig är dom två tillsammans totala genier!
Hade jag själv varit med i det där programmet hade jag börjat garva av blotta åsynen av Eriks lömska leende och Mackans busiga ansikte.
Det är liksom humor på högsta nivå när dom sätter igång att prata. Ärligt talat så garvar jag i stort sett åt allting som kommer ur deras munnar, hur jävla dåligt det än är. Det är sättet det sägs på som blir det roliga.
Så söta så~ =3

Kaisa: Jag tror inte Erik har familj, som i "fru, barn, villa och volvo". Det var någon som frågade Mackan om Erik hade flickvän, och Mackan svarade "flickvän? han ser det nog mer som en hobby"
But who knows? =P

***
Avslutar med en mindre smickrande bild.



Japp är man ful så är man.
Här hände det inte mycket.

Så gonatt'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0