Sommarkrysset. Tobbe Blom. E.M.D. Oh my god.

Varför satt jag och Kaisa och tittade på Sommarkrysset på TV när vi var i Stockholm istället för att faktiskt gå på Gröna Lund?
Jag ångrar mina val då och då.
Jag tror dock att det var Johan Palm som fick oss att ta beslutet att inte gå dit. (Johan är duktig på att sjunga, men jag vill helst slippa se honom.)
Gulligt klipp är det här i alla fall.
Danny står vid en tjej i början, hon ser inte särskilt lycklig ut, men det gör däremot hennes kompis.
It's a strange world.
Mattias fuckar upp sin sång i början, det är synd. Enjoy iaf, It's a fucking good song!





Kommentarer
Postat av: Kaisa

Njae, jag skulle nog säga att vi helt enkelt inte tänkte på att det var sommarkrysset dagen efter.

Plus att jag inte var så supertänd på att se EMD då. lol x'D

och Johan Palm ... -_- skulle säkerligen fått cp-ryck och strypt honom om han kom nära mig.

2009-08-02 @ 20:42:10
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

HAHA JOHAN PALM HATAREN DÄR DÅ!! :D

Jag hade gärna kunnat vara där den lördagen. Wow.

Fast nu har jag ju faktiskt fått en wink från Danny, så jag är nöjd.

2009-08-04 @ 17:36:08
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0