Dagens upptäckt... och Fredrik är väldans nyfiken.

Jag har gjort en upptäckt. Jag gjorde denna upptäckt vid dagens lunch, då jag som vanligt var omringad av massvis med personer som åt samma sak. Idag var det pasta med köttfärssås till lunch. Och vad är nu min upptäckt?
Jo, att se personer som äter pasta är definitivt inte en smickrande syn för ögat. Det ser ut som maskar som hänger ut från munnen, och alla gapar så fruktansvärt stort när de ska lasta in maten. Påminner ungefär om grävskopor. Och det märks mest när man äter just, spaghetti. Inte fint! Jag sa till Nina "Ät inte pasta om du ska på en first date någon gång" ... Hon tyckte mitt råd lät väldigt bra och tyckte att resten av matsalen skulle tänka på samma sak. 

Min andra upptäckt för dagen är att Fredrik är väldigt nyfiken av sig.
Jag var in på Gina Tricot och köpte tre par trosor under lunchrasten, och fick med med mig en tjusig, vit påse. Efter mitt inköp var klart gick vi tillbaka till skolan för att ha engelska. 
Fredrik måste ha haft överskottsengeri utav bara tusan idag, för han var överallt samtidigt. Åtminstone så hörde man honom över hela klassrummet. 
Vid ett tillfälle smög han upp bakom mig, jag såg min påse börja flytta på sig och så hörde jag honom säga "Vad är det här då?"
Jag fick panik! Jag slet åt mig påsen och slängde iväg den. Han verkade inte bry sig så hårt efter det. 
Men vad ska man säga? Jag vill iaf inte visa upp mina underkläder för en kille i klassen, lol!

Skolarbete. Det är det jag borde ägna mig åt, men jag är så otroligt trött. Jag tror det är stressen. 
Kroppsligt symptom på negativ stress "Morgontrötthet. Även fast du sovit ut hela natten så kan du ändå inte ta dig upp på morgonen"
Är det värre stress om man är trött hela dagen?




Kommentarer
Postat av: Kaisa

Lösning: Ha dina underkläder i din väska nästa gång =P

2009-12-01 @ 23:09:16
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

Men hur kunde jag veta att han skulle gå och rota bland mina saker? :O

2009-12-01 @ 23:13:15
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/
Postat av: Kaisa

man brukar oftast inte gå runt med underkläder out in the open, oavsett om man är synsk eller inte. =p

men han bryr sig inte. du bryr dig inte. what's the problem here?

2009-12-02 @ 20:31:28
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0