Små, små stunder av kärlek...

Jag kan se igen! Ett mirakel har inträffat! Tack gud!
Jag kommer precis ifrån frisören och min lugg är åter tillbaka. Jag välkomnar den med öppna armar. 
Det syns inte så mycket att jag gjort något med håret, förutom just på luggen, så för det "otränade" ögat syns det nog inte alls, men det känns så otroligt skönt att ha blivit av med mina risiga toppar.
Det känns mycket lättare och luftigare... och GAH! It feels so great!

Bild kommer senare. Perhaps. Jag sitter på skolan nu och väntar på mamma  som ska komma ner till stan. (Hon ska klippa sig hos samma frisör, samma dag, hur coolt är inte det?) Tiden går så jäkla sakta när man är själv. 

Well, ha en fin dag/kväll allihopa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0