Jag är tillbaka Sverige.

Jag är tillbaka i Sverige! Har jag varit saknad?

Riktig rapport från Frankrike kommer senare. Då jag har fått sova ett tag. Jag har inte sovit på ett dygn, börjar känna mig rätt yr i huvudet.
Just nu vet jag bara att det är helt otroligt vad sjukt underbart roligt jag har haft det!
Och jag måste ju självklart berätta mer än så, n'est pas?



Jag tycker att bilden kan tala för sig själv en stund. Basker, randig tröja, Eiffeltornet och baguette i hela käften är så franskt som det någonsin kommer att bli. Jag uppdaterar igen när jag besämt mig vad jag ska berätta och vad jag ska hålla borta härifrån ^.~

Kommentarer
Postat av: Kaisa

WELCOME BACK MA CHERIE!

c'etait drôle? =)

hehe, jag vet redan.

2009-10-21 @ 17:57:32
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Maria

Merci~

Oui, très drôle! :D men det visste du redan. Och ändå har jag inte berättat allting ännu. Det kommer ta flera veckor.

2009-10-21 @ 19:57:14
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0