L.O.V.E!

Jag kom nyss hem från biosalongen. Jag rörde knappt mitt godis eller min dricka. Jag satt som förlamad och bara stirrade på bioduken i 1h och 41 minuter.
Jag vill bara säga detta: - Michael Jackson i mitt hjärta föralltid. ♥ Filmen var så grymt sevärd, och är absolut ett måste att ses på bio. (Tur att den kommer ut på dvd, för det här är nåt jag bara måste ha...)
This is it är en som alla vet en dokumentär som skulle visa Michaels hårda arbete inför de 50 sista konserterna i London, som skulle framföras i Juni i år.
Det gjorde ont att se honom så mager, så skör, men det var också fantastiskt att överhuvudtaget få se honom igen.
Man kunde inte se på honom hur sjuk han faktiskt var. Det kallar jag viljestyrka. Allt skulle vara perfekt. Precis som att det vore tillbaka på 80-talet igen.

Väl spenderade 95 kronor.

Jag hade kunnat betala 2000 för att gå på konserten, och att få se honom på riktigt.
Michael Jackson, vila i frid. Jag älskar dig.



Nu ska jag nog spendera resten av kvällen med att lyssna på honom tror jag. Bara för att få höra hans röst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0