From our team to yours. G-O-D-R-A-M-A-C-L-U-B Exclamation point.

Jag har nästan precis vinkat av Kaisa vid dörren så nu gick jag från glad till ett jäkla emo. Imorgon åker hon till landet där man pratar som en snedkäftad, hes maffiaboss och äter spagetti al dente.
Bitter? Jajjemen!

What am I supposed to do? Drop dead?

***
Igår hade vi vår sista kväll på två veckor antar jag att det blir. Vilket innebär = Inga filmer, ingen Supernatural, ingen Buzzer beat, och framförallt: INGET GEMENSAMT FANGIRLANDE!!!
Jag är mycket medveten om att det kunde bli den sista gången jag någonsin ser Kaisa, hon kanske blir kidnappad och ingift i familjen Bellini... och ändå så spenderade vi den sista kvällen med att titta på High School Musical 1 och 2. 
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Vi gör det enbart för dig Zachary Efron, okej?!
Jag undrar hur mycket killen i kassan på Videoteket garvade åt oss när vi hade gått därifrån. Jag gömde filmerna ända fram till att vi kom fram till kassan. Jag hittade dock en affisch och det lindrade det pinsamma.
"Vill du ha en påse?"
"JA TACK!"

Jag är för bitter för att skriva nåt.
Men Kaisa: Jag förväntar mig att du skriver när du kommer tillbaka till Sverige så jag slipper gå och oroa mig att någonting har hänt. Du vet hur jag är.
I love you, my fellowfangirl. Kom tillbaka snart. *mer mer mer mer love*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0