But I'm a creep, I'm a weirdo.

Jag har jobbat 12 timmar den här helgen sammanlagt. 
12 timmar låter kanske inte mycket i era öron, men 12 timmar i ett kök är mycket. Speciellt när man hör barnskrik vart man än befinner sig, och speciellt när alla gäster bestämmer sig för att äta samtidigt. DÅ är det mycket, för både kropp och sinne.
Jag brukar känna mig som en zombie på kvällarna när jag kommer hem. Gäspar var femte minut och fötterna pulserar av värk.
Men vet ni vad? Jag trivs ändå på mitt jobb. Vissa dagar lite mindre än andra, men det är bara helt normalt. Det är helt klart ett godkänt jobb, och dessutom får jag cash för det.
En grej jag däremot inte gillar lika mycket är att mina händer brukar få en ganska suspekt lukt av lök, pannkakor, köttbullar och kyckling när jag kommit hem. Detta trots att jag tvättar och spritar händerna var femte minut under pågående arbetsdag...  Oo
***
- Jag nämnde i det senaste inlägget att jag vill ha en tatuering. Och gärna samma tatuering som Sam och Dean i Supernatural. *Geekstämpel*
Jag vill inte ha min på bröstet dock (tänk dig den om 40 år.... jeez), utan jag kom på ett annat, kanske bättre ställe.
Jag tror att jag vill göra en mini-version av den på min höft. Cute, ne? :3 
Lagomt diskret, men den finns ändå där. I like it!
Låter det som en bra idé?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0