Tisdag, och jag har gäspat hela dagen.

Imorse var det i princip omöjligt att ta sig upp. Jag ställde klockan på snooze i en halvtimme innan jag insåg att det bara var 45 minuter kvar tills jag skulle gå hemifrån. Jag hoppade upp ur sängen på sömndruckna ben och stressade mig igenom mina morgonrutiner. Jag fick i mig en yoghurt till frukost, men det var också allt. 
Jag var allt annat än nöjd när jag gick utanför dörren. 

Jag blev hjärtligt välkomnad av the little one's när jag anlände till lillsjö, och det är så mysigt. Plötsligt känns det inte så farligt att ha praktik längre.
Men jag har varit sjukt trött hela dagen, har varit på väg att somna x antal gånger och gäspat minst lika många.
Jag har dock skrattat otroligt mycket, trots det som hände igår, - barn kan verkligen konsten att få mig att brista ut i gapskratt ibland. 


Dagens händelse: Jag träffade Christina igen för första gången på typ 100 år! :D
Vi gick och fikade på Tehuset, och trots att vi inte träffats på länge så fortsatte samtalet som att det aldrig avbrutits. 
Vi pratade om Frankrike, om Twilight (hur mycket vi börjar störa oss på Robert Pattinson...), om fjortisar, och allt mellan himmel och jord man kan prata om. Det var mysigt och en fin avkoppling för mig. :)
Tack Kiina! :*

Dagens citat: Men tjejer och schizofreni är synonymer. /Kiina.
Så sant.  


Kommentarer
Postat av: Kaisa

Åh, tehuset =( so nice~

2010-01-26 @ 18:43:17
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/
Postat av: Tobias

tack :D vad roligt att du tycker det :D

2010-01-26 @ 18:51:29
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: kiina

tack för en underbar eftermiddag! :D <3

2010-01-26 @ 21:59:42
URL: http://enbrutennagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0