Fredag och helgen är här.

Ursäkta att jag inte har uppdaterat på två dagar. Jag bestämde mig för att ta en paus från datorn och bara slappa i soffan och sluka filmer med mamma och pappa. Jag har fått dom att se 17 again och PS.I love you, (P.S I love you är LÄTT en av mina favoritfilmer!) hihi. 
Jag har verkligen varit övertrött den här veckan. Barn och skolmiljön tar verkligen kål på en. Speciellt om man sover dåligt- och dessutom kör ett pass på gymet efter skoldagen. Fatta att jag bara ville ligga och ta igen mig? ;) 

Herre jösses. Idag har det varit en hektisk dag för mig. 
Klockan ringde klockan halv sju, men jag låg kvar för länge, vilket verkar hända allt oftare eftersom jag inte hör klockan först, vilket resulterade i att jag försov mig och fick stressa iväg. Jag kom i tid.
Väl på plats så sprang jag runt som en tok och kopierade papper, slängde papper, rättade matteböcker samtidigt som barnen skulle prata med mig och bla bla bla. Jag trivs oerhört mycket, det är inte det, utan det är bara det att jag blir så trött. Geh.
Efter skoldagen skyndade jag mig hem för mamma och jag skulle till banken och fixa studiebidraget till mitt konto, sen skulle vi åka vidare till IXO för att kolla in deras klädrea. Det var mellan 50-70% på alla Vero Moda plagg. Jag prövade bland annat en kavaj och en väst, som jag suktat efter länge men det funkade inte alls, min storlek fanns inte. Jag tappade humöret, men det slutade med att jag kom därifrån med ett linne, två trosor, mjukisbyxor, gråa mysiga strumpor och en blå kofta. 371:- fattigare, men det var det värt. 
Efter klädinköpen var jag tvungen att skynda mig till sjukgymnasten, för att sedan stressa mig hem och äta middag för att hinna träna innan gymet stängde.  
När gymet stängde åkte mamma och jag in på affären för att handla till kvällen. Jag och Kaisa ska ha filmkväll. Jag får se hur många filmer jag orkar, haha. 

Hoppas ni har haft en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Maria

filmkväll? haha. det blev bara en!!

sen ... dreggel

Jag vill bara nämna att du inte behövde säga "sov inte!!" till mig. då sömn framför ett avsnitt av spn är en omöjlighet för mig.

2010-01-30 @ 01:57:48
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/
Postat av: Kaisa

den förra kommentaren var min btw =P

2010-01-30 @ 02:00:20
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0