Tisdag - 愛 ~

Under mina tre år som Japanfantast har jag hunnit samla ihop en hel del grejer som involverar Japan på något, och främst Johnny's.  
Jag satt och tänkte på det nu och kom fram till att jag kanske skulla ta och lägga ihop allting och fotografera, för att få skryta lite och för att visa hur mycket pengar jag egentligen lagt ner på att vara en fangirl. Det är en hel livsstil, som tar oerhört mycket tid och energi. Men det är självvalt, så jag klagar inte överhuvudtaget. Det jag vill säga med detta är... Ärligt talat så vet jag inte. Men - Johnny's rule!

Här är ett smakprov. Var noga med att notera ordet "smakprov"...


Är det här något ni vill se så jag ska lägga ner tid på det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0