BUUU!

Min rädsla för spöken drev mig så långt att jag inte vågade sova själv inatt. Yes yes, laugh at the freak, just do it.
Mina föräldrar befinner sig på hemligt uppdrag i fjällen och kommer hem imorgon, min bror är och gosar med sin tjej nån annanstans, och eftersom jag fortfarande beter som en 5-åring mentalt ibland så tycker jag att mitt hus blir superläskigt på kvällarna, utan någon särskild anledning egentligen. Och speciellt om jag är helt ensam, vilket jag är nu.  
Jag vågade inte sova själv bestämde jag mig för när det började skymma, så under dagen har jag försökte ragga hit någon vänlig själ ur min bekantskapskrets som kunde offra sig att sova här inatt istället för sin egen gosiga säng hemma. 
Kaisa blev mitt offer >:) Hon är så cute :'3 (och hon kommer älska mig för att jag skriver detta om henne)
Jag väntar på att hon ska borsta tänderna, ta bort sminket och andra tjejiga grejer, och sen ska vi såååååååååva. Jag hoppas få en god natts sömn inför mitt arbete imorgon.
Jag hoppas på att inte bli utsläpad från mitt rum av nån läskig, osynlig varelse 03.15 inatt.

Wish me luck.

random picture of ghost cat.


Kommentarer
Postat av: Maxie

You're right ;D I do love you.

Nog för att springa över till ditt hus klockan elva på kvällen! gah!

Nej, men helt seriöst är din säng mysigare än min, så nemas problemas =P

2010-09-08 @ 11:46:46
URL: http://maxiemagyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0