My life is like a flower that hasn't bloomed yet..


Kollade på 1 rittoru no namida SP igårkväll.
Herregud alltså.. T_T.. T_T...T_T
Dom där två timmarna var värt all den väntan. Dom orkade ju aldrig subba
Fick en kommentar en gång "Men det är ju som att se hela serien igen, orka"
Jag orkar.
Jag älskar den där serien så sjukt mycket, av många olika anledningar.
Min tröja var helt blöt efteråt och mina ögon alldeles röda av tårar. Men det var värt det.
Jag hade verkligen sett framemot att se Ryo i läkarrock x'D
Det var inte den enda anledningen dock. Jag har älskat 1 rittoru no namida sen jag såg den första gången (det har blivit några gånger till efter det).

image97

He's crying. Fucking crying. Stop! D: Ryoooo, Yamete ;__;
Det var där mitt hjärta gick sönder litegrann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0