Weeeekend ^-^

NU ÄR DET HELG! ^-^
Jag vägrar gå utanför huset, det snöade som fan inatt och idag. Bör vara minst 20 cm. Visserligen är det inte så värst kallt.. Tror jag iaf O.o
Jag gick hem från dagiset idag, fick sluta två timmar tidigare. Tyckte det var ganska generöst. ^^
Ganska mysigt att gå på den snöbeklädda vägen och lyssna på NewS med mina vita stora mössa (Nånting inom mig tycker att jag ser ut som en gammal kärring i den) men den är varm och mysig.. Får väl se ut som en kärring då T_T

Ikväll är det Idol igen.
Undra vilket tema det är den är gången? Och fuck om Christoffer åker ut! D:

Läser Ryo's J-web nu.. GAH! x'D
Citerar:
"Recently, there's been a member of NewS who makes himself conspicious due to his lateness.
Thatt's right.
It's SHIGE.
He keeps saying it's because he had to study the day before.
Do you remember anything besides that?
Instead of studying to learn various things, you should think more deeply about your tendency to be late, Kato Shigeaki!
Next time, please put a report in your order.
NOT on the computer, write it out by hand.
And one more thing.
CUT YOUR DAMN HAIR!!!

That's all. Nishikido"


Alltså, OMG! xD
Shige klippte faktiskt håret efter det där inlägget! Ganska kort efter x'D

Nu ska jag ta och lyssna på Tego's änglalika röst litegrann.image86

Nya ne!~

Kommentarer
Postat av: HEJMIKI

vad är länkennn till Ryos j-weeb ? ^^ : DD

2007-11-15 @ 18:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0