KYAAAAAAAAAAH! ><

image21NEWS WEEEEK PVimage22

So much love!!!image23
NewS kommer alltid vara #1 för mig! Och för att fira det så är det dags för spam ^-^

Citerar det sista sms:et jag fick igårkväll när jag gick och lade mig.. Från Kaisa då såklart =P

"Du behöver inte svara på detta. Jag ville bara säga att Ryo är asgullig i videon.
Så du har massor att se fram emot ^-^ Gonatt"


OCH DAMN - HON HADE RÄTT!!!!!! X'D

Teh calender boyz

Mr.Monday
: Koyama, den heta rödhåringen - Som tyvärr redan är upptagen med Mr.Tuesday..
Mr.Tuesday: ..Shige.. Den sexiga advokaten
Mr.Wednesday: Yamapi - Ryo's loverboy, och förmodligen han med störst moobies i hela Johnny's
Mr.Thursday: Massu - Mannen med en ändlös aptit, som också tyvärr redan är upptagen med Mr.Saturday
Mr.Friday - Med Ryo som Mr.Friday önskar man att det kunde vara Fredag oftare. VÄLDIGT oftare. Behöver jag säga mer? HAN ÄR HET
Mr.Saturday - Yngst, och har också världens finaste röst, TEGO ><

:'D


image24

Celebrate with some RyoPi love~
Damn, det är verkligen member-ai ^-^ Proof?
Fortsätt titta ^-^


image25

image26
Det så SÅ uppenbart.. >< Dom klänger ju till och med på varandra =P
Spread the RyoPi love around the world... image27


*Springer iväg för att kolla på videon en gång till*

***
Imorgon är det fredag och jag är ledig! image28
Min sista lektion i naturkunskap hade jag i onsdags, lämnade in det sista arbetet till Mariann idag, och eftersom jag inte har nåt mer att göra sen så sa hon att jag får vara ledig ^-^
I helgen ska jag försöka att få mycket tid med Kobe, innan hon åker till FuckingJävlaKreta ><
På fredag blir det nog den sista sleepovern innan lovet - Ureshii yo! Meeen, det enda vi kommer göra är att prata om NewS tror jag x'D Jag klagar inte iaf =P
För det är oftast det vi gör så. ^-^

Och på lördag kommer min morbror och hans fru på middag.. Vi ska kolla kort/film från Grekland och äta Grekisk mat - Som ett minne från att vi faktiskt var där för fyra månader sen. xP
Jag kan gärna åka tillbaka dit.. Även om Hawaii låter mer lockande. Hrm, undra varför? =P

Förmodligen kommer jag bara vara med en kort stund, och sen gå in på mitt rum och knarka NewS Dvd:n ..
För vad annars kan man göra?
Jag har redan knarkat sönder den, för många gånger. Men det går inte att komma ifrån fandomen, det bara går inte.
Jag snor ett citat. Nån annan har redan sagt det bättre, så det spelar ju ingen roll.
"Leave the fandom, miss the awesome"
That's the way it - live with it :''D


image29

Jag älskar Chirarizumu... Och jag älskar KoyaShige.

Okej, sista bilden för idag.. Eller nåt =P

image30

KYAH! Jag kunde inte motstå den.. GÖLL image31
HAN TOG DEN, HAN TOG DEN, HAN TOG DEN, den.. den .. Vad fan är det för nånting? O.o Anyway, han tog den och han försöker se oskyldig ut!

*Kollar på videon en gång till*



Baibaicycle~
image33

Kommentarer
Postat av: Kerby

Det ser ut som... en bulle? X'DD
OCH JA!! X'D.. VIDEON RULAR ARSE! >

2007-10-25 @ 20:12:22
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0