Soundtrack: Samurai L.O.V.E attack~

Konbachiwa! ^-^
Hjärligt ihjälkomna ska ni voras x'D
(Förlåt, dåligt skämt av Robert Gustavsson, men jag finner det jätteroligt x'D)

Det här är min nya blogg, som kommer handla om mina djupa meningsfulla tankar... Nej, där ljög där.
Den kommer handla om hur livet som en fangirl är. ^-^ Fullkomligt.. underbart *Citerar Askungen*
När jag säger Askungen börjar jag tänka på "Hadashi no cinderella boy" som är en fruktansvärt bra låt med NewS ^-^
Det är en annan besatthet jag har.. News♥

Jag sitter här och lyssnar på Junno som sjunger Samurai LOVE attaaack!~
Fortfarande förkyld.
Funderar på att inte gå till skolan imorgon, men det är fruktansvärt onödigt. (Jag missbrukar det ordet märker jag O.o)
Måste ju gå dit och lära mig saker ^^;; Fast att ligga under täcket och kolla på vänner hela dagen lät väldigt lockande.
Tur att det är lov snart.. och efter lovet blir det fyra veckors praktik på ett dagis.
Luktärtan tror jag att det heter Oo
Vadfan är det för namn på ett dagis egentligen? Småbarn är verkligen... Dumma? xD
Jag ska tydligen vara på avdelningen "Holken".. Och där passar jag nog in ( xD?)
Var där för ett tag sen och hälsade på, det fanns åtminstone söta barn där, även om deras fröken verkar vara en surhäxa ^^;;

*Bytte låt* Freedom~ lalaa

Hon som fixade min praktikplats är en gammal kompis till mamma, och vi ska tydligen dit på middag på lördag (den enda kvällen på helgen som Kaisa kunde göra nåt X.x) och då kommer hon nog fråga en massa och så..
Anywais...

Dags för min dagliga spammning av Ryo. ^-^

MR .LOVE OF MY LIFE!♥

image1
Veryveryvery pretty, deshou? :3

CHO SUKIII~ ♥

Jag ska ta och sticka och duscha nu, börjar tidigt imorgon >_<

Baibaicycle~ (Kiritani Shuji- Nobuta wo produce)


Kommentarer
Postat av: Pi-chan

I like the name X'DD.. Very najs indeed.
Jag gjorde några banners.. Bara enkla grejjer.. Men du får säga vad du tycker om dom.
Benkyou gambatte ne? ^-^

2007-10-17 @ 21:51:27
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0