The day you're leaving..

Jag vill inte att du ska åka, Jag vill inte lämnad kvar här ensam. Men ändå måste du åka.

Idag var jag med Kaisa, sista dagen innan hon ska åka tusentalsmil långt bort.
Vi tittade på de två första avsnitten av Yukan Club, och Weeeek Pv:n en gång till.
Jag kommer sakna alla våra stunder tillsammans. Alla dom stunder när vi är på väg att kvävas av skratt, och ändå kan vi inte sluta skratta.
Jag kommer sakna allt det där vi säger till varandra, och allt det vi gör mot varandra. Även fast vi egentligen inte gör något.. Förutom att bara.. Vara.
Jag kommer sakna ditt skratt, och ditt ändlösa prat om mannen i ditt liv.
Men jag får försöka stå ut. Det är en vecka.. Som känns som en evighet.
Ryo's födelsedag kommer inte bli densamma utan dig. Kommer du ihåg hur vi planerade hur roligt vi skulle ha?
Jag får försöka ha så kul jag kan .. Utan dig.

When I met you, I remembered
I remembered the long forgotten feelings of loving someone
Since that time that those wonderful feeling were restored,
Every single day has been so bright and colorful
Even if things get in the way, nothing will be lost
Beacuse I vowed to do my best to care for you and love you
-
Yamashita Tomohisa



Kommentarer
Postat av: Kerby

Nothing will be the same without you.
Goodbye for now.
/The one who loves you the most.

2007-10-27 @ 20:37:24
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0