Vad fan är det för fel på dig kvinna?!

Jag kommer seriöst inte ihåg längre hur det är att inte vara så täppt i näsan att jag inte kan andas och ha hosta. Har varit sjuk i mer än en månad, och det blir inte bättre.
Antingen så är det nåt virus som bosatt sig inuti min kropp och tycker att den är ett extremt bra ställe att ha semester på. Eller så har jag helt enkelt blivit beroende av nässpray.. ^^:: På förpackningen står det : "Får användas högst tio dagar i följd, om inte doktor ordinerat annat"
MY ASS! >< image34Är jag verkligen beroende av den? Hur fan blir man av med det då? Va va va?
 Jag har inte varit iväg till nån doktor och kollat upp vad det är för fel, även fast det borde vara på tiden.
Men jag ska.. Nästa vecka helst.
Och efter lovet när jag ska ut på prao kommer det säkert bli ännu värre, med tanke på att barn alltid är så snoriga och äckliga. Varför är det alltid barn som är sjuka, och inte jobbande, stressade vuxna?
Är barn som nån slags bacillmagnet? Snuskigt.
Jag vägrar snyta nån av ungarna

Dum di dum.. Oo

Idag var jag ledig som sagt.
Halv elva väcks jag av att min moder kommer in på mitt rum och säger "Anette hämtar oss om tjugo minuter. Kliv upp och gör dig i ordning"
"Morr"
Tjugo minuter? Var hon allvarlig?
Vilken tonåring med utseendefixering blir klar på tjugo minuter? >< Dessutom var mitt hår smutsigt...
Men jag hann! :''D image35 Yey för mig!
Att jag sen såg ut som ett as när vi var ute på stan kan vi ignorera
Hon bjöd oss på lunch - Tacobuffé. Det var gott, men kanske inte världens bästa frukost xD
Sen sprang vi runt litegrann på stan, hon hade ett "På-stan" kort och då kan man få rabatt på saker.
Mamma köpte de örhängen jag önskat mig länge, och ett nytt mobilsmycke ^-^
Numera tänker jag på Koyama varenda gång jag tittar på mobilen =P Höhö.. Men det är bara jag som gör det..
Kaisa fattade inte ens vad jag menade.
Mobilsmycket ser ut som en chilifrukt och för alla de som sett NewS dvd:n har väl också noterat att Koyama bär en tröja med en röd chilifrukt och över står det " Spicy? " :'D
Sen gick vi vidare, jag inspekterade tårtdekorationer på Hobby boden, och kom hem med en påse rosa hjärtan. x3
Men jag känner på mig att Ryo's tårta kommer bli en katastrof. SHUT UP >< Den kommer bli så fin så =P
Sen sprang vi vidare till Syssla, Anette köpte pärlor till nåt halsband hon ska göra, och sen gick vi till Törners och köpte fikabröd tills vi skulle fika där hemma. Mamma köpte en Prinsesstårta! :'D (Är det fel av mig att tänka på Ueda när jag hör ordet "prinsessa"? =P)
Jag hann inte mer än hem sen, och tvätta håret (och äta tårta=P) förrän jag skulle tillbaka till stan igen. Men den här gången med Kaisa.
Och jag blev trött och grinig och ville åka hem. Tål inte jag socker? För jag blir jämt grinig om jag äter för mycket socker. Badhabitbadhabit.
Och nu vill jag ha Coca Cola.. Jag kommer bli jättefet snart Oo

Min farbror ringde nyss, han är jättecool~ :''3
Det suger som fan dock att han flyttade till Stockholm.. Varför gjorde du det? ><
Jag kommer ihåg att när jag var yngre och han fortfarande bodde kvar här så tyckte jag alltid att det var så roligt när han kom på besök. Det tycker jag fortfarande, men det händer mer och mer sällan.
När var senaste gången jag träffade honom? Hrm.. Det måste ha varit när vi åkte ner dit för två eller tre somrar sen. Det var mysigt i hans hus. :'3
Och jag saknar honom. *Sob*


Hrm.. Dum du dim dum di dum...
*Funderar*
Äh.. Jag lägger in en spazzbild på Ryo, och sen går jag och kollar på NewS dvd:n
G'natt everybody! ^-^

image36


SÖTimage37







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0