Weeeek PV preview..

Weeeek PV:n kommer ut snart! Jag vill ha den nu >_< Och jag vill ha mina skivor NUUUUUUU! >< *Gnäll*
Mitt fangirldamp är långt ifrån klart än =P

Imorgon visas hela PV:n i Japan * Skriker *
Om två veckor får jag mina skivor * Död *
I Pacific kommer det följa med en fotobok.. Med bilder på dom * Ännu mer död *
Det suger verkligen att bo I Sverige... Oftast.

***

Jag är seriöst glad för att skolan är slut snart, och jag får lov,(fast Kaisa ska vara borta hela lovet T_T) och sen får jag gå ut på min praktik.
Fast jag slipper inte ifrån skolarbetet...
Måste tydligen föra dagbok på engelska tre dagar i veckan vad jag gör på dagarna, och sen ska jag få uppgifter inom pedagogiskt ledarskap och barn, kultur och fritid. -.-''
NÄR ska man få vara ledig och sova på riktigt då?
Slår vad om att dom kommer ge oss läxor som vi måste göra på lovet, bara för att dom tycker att vi inte jobbar tillräckligt bra på lektionerna. Vad vet jag? Min hjärna kan inte hänga med.. Så länge det inte handlar om Johnny's =P


Den här veckan har jag lyssnat på Ai nante, Weeeek Snow express, Chirarizumu, Alibi, Gomen ne Juliet, Pumpkin, Stars, I ZA NA I ZU KI, Stereo, och Code 5000000 gånger.. Mer än vad som är normalt under en vecka. Jag får inte nog. Det bara går inte.
VARFÖR GÅR DET INTE? ><
Jag knarkar NewS dvd:n, och jag knarkar allting som har med Ryo att göra.
Jag mår illa för att han bor på andra sidan på jorden, och att jag inte kan nå honom.
Jag har redan stirrat sönder mina väggar, och mina bilder på honom. Men jag får inte nog.
Vad fan ska jag göra egentligen?


image17
You raise me up
To more than I can be.
Arigatou Ryo-chan



Jag sitter och skakar.. Tror jag ska gå och kolla på News dvd:n innan jag ramlar ihop till en fläck på golvet.
Oysaumi minna-san! ^-^

Kaisa.. Jag har sagt det förut, och jag säger det igen.. Jag saknar dig.. ;_;


Kommentarer
Postat av: Kerby

Jag saknar dig så jävla mycket varje sekund av varje dag T_T... Det suger att jag blir borttagen från dig..

2007-10-24 @ 19:55:19
URL: http://flummishbehaviour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0