Ärthjärna x'''D

Idag är det tosdag den 3 april 2008. Och det regnar.
Regn är underbart och dramatiskt. På SOMMAREN. >_< Det är inte meningen att det ska regna i Östersund på vintern. Snö! (Ja, enligt söderlännigarna är det fortfarande vinter här) ... Bara för att Stockholm aldrig har snö.
Längtar till sommaren. Längtar till sommaren så jävla mycket.
65 dagar kvar, och sen bär det av till Grekland i elva dagar.
Förhoppningsvis kommer jag också få sommarjobb i år. Jag skulle verkligen behöva det.
Dels för att jag vill ha något att göra, och dels för att jag VERKLIGEN behöver pengarna till min framtida Japan-resa.
Vi har räknat ut att om man åker vid påsk, så blir allting plötsligt mycket billigare (mestadels flyget, men det är också det som kostar en massa pengar), så vi satsar på att åka dit då. I en vecka.
För att få ihop den summan krävs en massa arbete, och en massa pengar. Men jag klagar inte.
Vi ska bara försöka att pricka in en vecka då vi vet att NewS har konserter. x'3
Vi har lovat varandra det. Vi SKA se NewS!!! Även om det bara är en konsert.
*Tänker på det.*
... SDKJHBDBLGDEFJHBFHGFJGHKHGDKGKSDHFFGHFDHSDJFSKLDHGSDBGSDJGHSDHK!!!!!!
Jag svär att jag skulle dö lycklig. Svär så jävla mycket på att jag skulle dö lycklig.
(När jag säger "vi", menar jag ju självklart Jag, och Kaisa.)

Häromdagen hade jag en trevlig dagdröm på bussen på väg till skolan.
Som vanligt hade jag musik på med väldigt hög volym. Jag var närvarande fysiskt på bussen, men inte psysiskt.
Psykiskt var jag på en annan buss, i ett helt annat land. Landet Japan.
Jag föreställde mig att jag skulle sitta där med en vit NewS-tröja på mig, och lyssna på NewS i mina hörlurar, medan jag ivrigt pratar med Kaisa OM NewS (vilken variation det blev va? x'D) ... Och på bussen skulle en man kliva på, med solgalsögon, och ett osynligt flin på läpparna, så fångar han mitt intresse. Och han tittar tillbaka.
Och jag skulle få en chock, vända mig mot Kaisa och viska "Var det där Ryo?"
Och hon skulle anstränga sig för att inte skrika, och nicka.
Jag skulle då känna hur mitt hjärta slog så hårt att det var på väg att sprängas, och försiktigt vända mig om för att kolla på honom, och se honom sitta precis bakom oss och le stort.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
Mitt hjärta börjar slå bara jag tänker på det. XDDDDDD
Undrahurjagseriöstskullereageraomjagsåghonompåriktigt. >______<
1. Skulle jag skrika och falla ner på golvet död?
2. Skulle jag skrika lungorna ur mig och lägga mig ner på golvet och dö?
3. Skulle jag skrika lungorna ur mig, gråta och lägga mig ner på golvet och dö?

... Alternativ 3.
Gud vad jag spammmar med Ryo idag. Och inte bara idag. Varenda dag. Allt jag gör och säger, handlar i grund och botten alltid om Ryo.
"Nishikido Ryo is perhaps the only idol i can admire on in so many ways. It's a rare case, so to speak, as I've never been hooked on an entertainer for such a long time before.(Except for Ville.. -__-) Nobody else can do it.
Nobody else has a smile so adorable, so angelic, yet so dorky and cheeky at the same time, that could make you smile in return even through your deepest depression.
He is just pure awesomeness.
Totally #1 on my list.
Gomen Ryo..."



Jag sitter på skolan och har världens huvudvärk. Det började igårkväll, och det spelar ingen roll hur många alvedon/ipren/pronaxen jag tar.. Huvudvärken släpper inte. o_O
Jag tror verkligen på idéen att det är en liten pyssling som inte fick chansen att bli trummis i ett rockband (just för att det är en pyssling you know) har bestämt sig för att slå sönder min hjärna med gigantiska trumpinnar, och verkligen njuter att göra illa mig.... Jävla masochist-pyssling.
Stryk ska du ha. >_<
... Eller så är det bara migrän. Ärthjärna. X'D

Det är dags för mig att avrunda.
Nina kom tillbaka från sitt samtal med läraren nu, så vi ska gå och äta lunch. I det trevliga regnet. x'3
Baibai~


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0