Jag har en blogg, juuuuuust det~

Hej!
Det här var riktigt länge sen X'D
Ingenting intressant händer i mitt liv liksom... Det är bara Johnny's, Johnny's, Johnny's hela tiden. (Det är inte så bara O_____O!!!)

Fast idag var jag faktiskt iväg till stan med Pi-chan, och försökte hitta ett par jeans som skulle passa.
Jag hittade de där jeansen till slut - efter att ha prövat ungefär 30 olika par. -__-
Jeans är knepiga grejjer, eller egentligen att köpa byxor överhuvudtaget är en knepig grej.
Storlekarna stämmer inte, dom sitter konstigt vid höfterna/låren, man får platt rumpa osv osv.
Varför är det så lätt att köpa tröjor? :0 Egentligen borde det väl vara samma sak där, men neeeejdå.
Trilskas inne i provrummen som den värsta aptanten med reumatism, ja det ska man behöva göra för att hitta ett par anständiga jeans, där storleken stämmer, och inte sitter konstigt vid höfterna/låren, och där rumpan inte blir platt.
Ah >__<
Jag blev ganska irriterad där ett tag. Mitt humör ställde till det för mig. Kunde inte hitta någonting som var bra.
Anyway... Byxorna är mörkblåa, och kommer från Stadium. Och jag är nöjd... Tror jag iaf.
Så nu vet du det. Nyfikne bastard. x'D
Jag stannade inte vid jeansen.
Vi drog iväg till Rut mfl och checkade utbudet.
Kom därifrån med en jättesöt rosa klänning :3
Men den var lite smått genomskinlig, så ett vitt linne under är på sin plats.

Idag är det sista april = Valborg = Supande ungdomar och vuxna = Jag stannar inomhus.
Jag tänker fira sista April med en daglig dos av NewS, tänka på Ryo och YamaPi tillsammans *evil grin*, och vara en massa fangirl med Pi-chan.
På återseende!
/Nishikido

image116

OBSESSION O__________________________________________________________O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0